wtorek, 2 października 2012

allegro&szafa.pl

Skąd ja wiedziałam, że będzie tak trudno? Wszystko po wakacjach jest trudne szkoła, dom, mój związek też momentami jest bardzo trudny do bycia w nim :( A wszystko było takie piękne. Zbliża się studniówka (luty hahahaha), nie mam butów ani na studniówke ani do chodzenia na jesień tudzież zimę, wszystko jest do dupy a szczególnie to, że siedzę tu dziś sama jak palec, nie mogę się zebrać w sobie do niczego i coś mnie tknęło, żeby tu zajrzeć i napisać. Wystawiłam właśnie pare rzeczy na allegro, na szafę i takie tam, bo niezwłocznie potrzebuję gotówki :(( Bieda totalna a zapalić kto za mnie zapali?
Niech ktoś mi pomoże się ogarnąć, proszę.


 Z czasem pojawi się więcej, ale mam nauki od z%^&*(, dlategoteż chyba sobie już stąd pójdę.
A tak nawiasem mówiąc brakuje mi prowadzenia osobistego pamiętnika, którego nikt nigdy nie czytał i nie przeczyta. Nie mam na niego czasu, nigdy nie mogę wygospodarować, a jednak to przywiązuje. Chociaż na klawiaturze pisze się szybciej. Ale wy wszyscy możecie to przeczytać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz